.png)
EMPHASIS & TRASH ME
Στις 4 Απριλίου θα έχουμε ένα δυνατο δεύτερο γύρο απολαμβάνοντας Ελληνικό και ξένο ποπ από τις δύο αγαπημένες μας μουσικές μπάντες ... Σας περιμένουμε!!! Την βραδυά θα ανοίξουν οι TRASH Me | 5-μελής full band est. 2023. Οι πλέον ειδικοί στην αναβίωση των ελληνικών super hits που λατρέψαμε απο τα 90s, 00s αλλά και το σήμερα. Ένα δυναμικό δίφωνο σχήμα με έντονες φωνητικές αρμονίες & ένα μουσικό σύνολο με δυνατή γκρούβα, ροκιά και ενέργεια καθιστούν κάθε τους εμφάνιση μοναδική! Be there!!! TRASH Me lineup: Ηλιάνα Σοφούλη / φωνή Θανάσης Σπανός / φωνή, μπάσο Γιώργος Φοβάκης / κιθάρες Κωστας Δάρας / πλήκτρα Ευτύχης Χελιουδάκης / τύμπανα Οι "Emphasis" είναι μια 5μελης μπάντα με έδρα την Αθήνα που δημιουργήθηκε με σκοπό να δώσει την δική της ταυτότητα και ύφος μέσα από γνωστές διασκευές ξένων αλλά και Ελληνικών pop-rock επιτυχιών των δεκαετιών 80s, 90s και 00s. Άφθονη θετική ενέργεια, αγάπη για την μουσική και σφιχτό groove είναι τα συστατικά που εγγυώνται μια αξέχαστη μουσική εμπειρία! Μαρια καρσις/φωνή, Γρετζελος Νίκος πλήκτρα/ φωνή Νίκος κλιτσικας/ κιθαρα , Μανος Χατζηλουιζος/ μπάσο, Κώστας Δασκαλάκης/τύμπανα